۱۱-۰۱-۰، ۰۸:۴۴ ق.ظ
به تازگی گروه خودروسازی سایپا در ایام نوروز ۱۴۰۰، تیزر جدیدی را برای شاهین تهیه کرده است و این ویدیوی تبلیغاتی پیش از آغاز برنامههای پربازدید صدا و سیما، پخش میشود. این دومین باری است که شاهین در تبلیغاتی نوروزی تلویزیون حاضر میشود و این بار تیزر جدید سایپا به موضوع تحویل این خودرو اختصاص دارد.
اسب بخار: به تازگی گروه خودروسازی سایپا در ایام نوروز ۱۴۰۰، تیزر جدیدی را برای شاهین تهیه کرده است و این ویدیوی تبلیغاتی پیش از آغاز برنامههای پربازدید صدا و سیما، پخش میشود. این دومین باری است که شاهین در تبلیغاتی نوروزی تلویزیون حاضر میشود و این بار تیزر جدید سایپا به موضوع تحویل این خودرو اختصاص دارد.
در تیزر تبلیغاتی و جدید سایپا شاهین به موضوع آغاز تحویل این خودروی ملی اشاره شده و به نوعی سایپا تلاش کرده است تا در ایام نوروز با اعلام گسترده این خبر، بهره برداری تبلیغاتی را برای معرفی بیشتر محصولش به مخاطبان تلویزیون داشته باشد. همچنین در تیزر جدید سایپا شاهین کلید واژه «سایپا نوین» هم به نمایش در میآید. عبارت سایپا نوین به تغییرات ساختاری در این خودروسازی اشاره دارد و روابط عمومی سایپا سعی میکند تا سایپا نوین را با محصولات جدید و خدمات متفاوت در سال ۱۴۰۰ به مشتریان بازار خودرو معرفی نماید.
در تیزر تبلیغاتی و جدید سایپا شاهین به موضوع آغاز تحویل این خودروی ملی اشاره شده و به نوعی سایپا تلاش کرده است تا در ایام نوروز با اعلام گسترده این خبر، بهره برداری تبلیغاتی را برای معرفی بیشتر محصولش به مخاطبان تلویزیون داشته باشد. همچنین در تیزر جدید سایپا شاهین کلید واژه «سایپا نوین» هم به نمایش در میآید. عبارت سایپا نوین به تغییرات ساختاری در این خودروسازی اشاره دارد و روابط عمومی سایپا سعی میکند تا سایپا نوین را با محصولات جدید و خدمات متفاوت در سال ۱۴۰۰ به مشتریان بازار خودرو معرفی نماید.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !