۲۷-۱۱-۹۹، ۱۱:۳۷ ق.ظ
اولین فشن شو آنلاین ایرانی توسط دیجیاستایل در راستای ساختن طرحی نو و دیدگاهی متفاوت برای استایل ۱۴۰۰ و با توجه به اهمیت و مد و پوشاک در دنیای امروز، از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار میشود.
اولین فشن شو آنلاین ایرانی توسط دیجیاستایل در راستای ساختن طرحی نو و دیدگاهی متفاوت برای استایل ۱۴۰۰ و با توجه به اهمیت و مد و پوشاک در دنیای امروز، از ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار میشود.
دیجیاستایل که میتوان از آن به عنوان بزرگترین پلتفرم آنلاین مد و پوشاک در ایران نام برد در هفته فشن ایرانی، طراحان و برندهای برجسته ایرانی را دور هم جمع کرده است تا فرصتی برای به تصویر کشیدن استایلهای جدید ایرانی باشد. برندهای ایرانی فعال در صنعت و پوشاک در این هفته فشن آنلاین حضوری پررنگ دارند که از موضوعات قابل توجه این رویداد است و همواره هدف از این رویداد، تغییر و بهبود نگاه مخاطبان و علاقهمندان به مد و پوشاک ایرانی نسبت به کالاهای باکیفیت بومی است.
استایل ۱۴۰۰؛ غوغای برندهای ایرانی
جوانان خلاق ایرانی در حوزه مد و پوشاک توانستهاند در سالهای اخیر گامهای رو به جلویی بردارند و گسترش برندهای با کیفیت ایرانی باعث شده دیجیاستایل برای برگزاری اولین هفته فشنشو آنلاین تا سال ۱۴۰۰، این برندها را به مخاطبان این حوزه معرفی کند ودیدگاه جدیدی در مورد این برندها و طراحی جذابشان ایجاد کند.
دیجی استایل به عنوان یک مرجع مد و پوشاک ایرانی در هفته فشنشو آنلاین در هر قسمت پنج استایل مختلف از برندهای ایرانی را رونمایی میکند تا فرصتی را برای ارتقا این صنعت فراهم کند و با حضور استایلیستهای حرفهای ایرانی بستری را برای آشنایی مخاطبان با مفهوم مد و فشن ایجاد نماید.
این رویداد با داستانی به هم پیوسته، در چهار موقعیت که هر کدام با حضور پنج استایل خواهد بود برگزار میشود. این موقعیتها شامل محل زندگی، محل کار، طبیعت و خیابان میشود و هدف از این نوع طراحیاهمیت استایل در شرایط مختلف زندگی است.
دیجیاستایل که میتوان از آن به عنوان بزرگترین پلتفرم آنلاین مد و پوشاک در ایران نام برد در هفته فشن ایرانی، طراحان و برندهای برجسته ایرانی را دور هم جمع کرده است تا فرصتی برای به تصویر کشیدن استایلهای جدید ایرانی باشد. برندهای ایرانی فعال در صنعت و پوشاک در این هفته فشن آنلاین حضوری پررنگ دارند که از موضوعات قابل توجه این رویداد است و همواره هدف از این رویداد، تغییر و بهبود نگاه مخاطبان و علاقهمندان به مد و پوشاک ایرانی نسبت به کالاهای باکیفیت بومی است.
استایل ۱۴۰۰؛ غوغای برندهای ایرانی
جوانان خلاق ایرانی در حوزه مد و پوشاک توانستهاند در سالهای اخیر گامهای رو به جلویی بردارند و گسترش برندهای با کیفیت ایرانی باعث شده دیجیاستایل برای برگزاری اولین هفته فشنشو آنلاین تا سال ۱۴۰۰، این برندها را به مخاطبان این حوزه معرفی کند ودیدگاه جدیدی در مورد این برندها و طراحی جذابشان ایجاد کند.
دیجی استایل به عنوان یک مرجع مد و پوشاک ایرانی در هفته فشنشو آنلاین در هر قسمت پنج استایل مختلف از برندهای ایرانی را رونمایی میکند تا فرصتی را برای ارتقا این صنعت فراهم کند و با حضور استایلیستهای حرفهای ایرانی بستری را برای آشنایی مخاطبان با مفهوم مد و فشن ایجاد نماید.
این رویداد با داستانی به هم پیوسته، در چهار موقعیت که هر کدام با حضور پنج استایل خواهد بود برگزار میشود. این موقعیتها شامل محل زندگی، محل کار، طبیعت و خیابان میشود و هدف از این نوع طراحیاهمیت استایل در شرایط مختلف زندگی است.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !